prekių grąžinimas

Remiantis Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228(10) straipsnio 1 dalyje, nustatančio, jog „Vartotojas turi teisę, nenurodydamas priežasties ir nepatirdamas kitų, negu nustatyta šio kodekso 6.228(11) straipsnyje, išlaidų, per keturiolika dienų atsisakyti nuotolinės sutarties ar ne prekybos patalpose sudarytos sutarties, išskyrus šio straipsnio 2 dalyje numatytas išimtis“ nustatyta tvarka, galimas tinkamos kokybės prekių grąžinimas.

Pirkėjas turi teisę atsisakyti pirkimo–pardavimo sutarties, užpildydamas prekių grąžinimo pašymą ir prekes grąžindamas savo lėšomis per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo pristatymo dienos (klientas siuntos priėmimą patvirtina parašu kurjeriui);

Tuo atveju, kai prekės grąžinimo priežastis yra netinkama kokybė, mes įsipareigojame savo lėšomis pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke arba grąžinti už prekę sumokėtus pinigus. Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės 2001.06.11 nutarimu Nr. 697 (2014.07.22 nutarimo Nr. 738 redakcija) patvirtintomis „Mažmeninės prekybos taisyklėmis“.

Jei per garantijos terminą kliento įsigyta netinkamos kokybės prekė pakeičiama nauja tinkamos kokybės preke, pakeistajai taikomas likęs garantijos terminas, t.y. garantinis terminas nepratęsiamas.

 

Grąžinamos prekės turi atitikti nurodytus reikalavimus:

– Grąžinama prekė turi būti originalioje tvarkingoje pakuotėje, tokioje kokioje gavote iš pardavėjo;

– Prekė turi būti nenaudota ir Pirkėjo nesugadinta;

– Prekė turi būti nepraradusi prekinės išvaizdos (švari, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kiti originaliai komplektacijai būdingi priedai);

– Grąžinama prekė turi būti tos pačios komplektacijos, kokios buvo pirkėjo gauta;

– Grąžinant prekę būtina pateikti jos įsigijimo dokumentą;

– Pirkėjas grąžindamas prekę pats atsako už jos sklandų ir saugų atvykimą.

 

Prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

Norėdami gražinti prekę prašome skambinti telefonu: +37068842160